Left Fortsæt med at handle her
Ordre

Din kurv er i øjeblikket tom

Du kan måske også lide..
HUSK - Vi har fysisk butik i Charlottenlund

Returnering

Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

CasaCasino

Jægersborg Alle 7
2920 Charlottenlund

Tel. +45 39 63 70 86
kontakt@casacasino.dk. 

Varereturnering foregår også til denne adresse - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.

Fortrydelsesret
Hvis du som kunde fortryder købet, kan du benytte din fortrydelsesret. Du har 14 dages fortrydelsesret efter forbrugeraftaleloven, også gældende for EU, beregnet fra den dag du modtager varen. Kunden bærer ansvaret for forsendelse af varen, når den skal retur til CasaCasino. Hvis varen bliver beskadiget eller forsvinder under transporten retur til CasaCasino, er det kundens ansvar. 
Du skal derfor sikre dig, at varen er ordentligt emballeret og sendt på en forsvarlig måde, f.eks. som værdipakke.

Hvis du fortryder skal du:
•   Sende en utvetydig meddelelse om din fortrydelse til CasaCasino inden 14 efter, du har modtaget varen på ovenstående mail.
•   Sende varen retur senest 14 dage efter, at du sendte meddelelse om fortrydelsen.

Køb pakkelabel til din returpakke:

Her kan du købe RETURLABEL

Vores returlabel er ikke obligatorisk, men et tilbud til dig og den koster 59 kr. Du kan også vælge at købe en returlabel hos GLS eller på posthuset.

Dog skal du være opmærksom på at møbler skal returneres med et fragtfirma, da GLS og PostNord ikke fragter større forsendelser.

Du er også velkommen til at returnere varen i vores butik i Charlottenlund - husk at medbringe købsfaktura.

BEMÆRK, at du ikke må sende returvarer til en postbox, et posthus eller lignende i nærheden af butikken. Returvarer skal sendes direkte til os - da vi ikke har mulighed for at hente dem i forskellige postbutikker.

Senest 14 dage efter vi har modtaget din returpakke (oftest indenfor få dage) vil du modtage en mail fra os, om at vi har tilbageført pengene på den konto varen er købt.

Du skal selv betale udgift til returnering

Herudover skal du:
•   Bevise at meddelelsen om, at du vil fortryde er, afsendt ved eventuelt at bede om en bekræftelse af mail til webshoppen.
•   Bevise at varen er returneret
•   Betale returforsendelse

Forseglede og plomberede varer
Køber du varer, der er forseglede af hygiejniske årsager, eller plomberede varer, kan du miste fortrydelsesretten, hvis du bryder forseglingen eller plomberingen. 

Bestillingsvarer uden fortrydelsesret.
Varer der er oplyst som ”Bestillingsvare”, er en vare som vi tager hjem specielt til dig. Efter gældende lovgiving er der ikke fortrydelsesret ved bestillingskøb, det er derfor ikke muligt at returnere disse varer. 

Reklamation
CasaCasino yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven.
Herunder fabrikations og materialefejl ved almindelig anvendelse af varen.

CasaCasino har ret til at fratrække ekstraomkostninger for fremsendelse af varen, hvis du ved købet selv har valgt og bestilt en dyrere forsendelsesform end den sælger tilbød.
Herudover vil CasaCasino fratrække penge, hvis varens værdi er forringet, fx skadet eller bærer præg af at have været brugt udover, hvad man må i en butik. 

Hvad er ikke omfattet reklamation?
Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage opstået af forkert betjening, ringe vedligeholdelse eller uautoriserede indgreb.

Der kan være små kosmetiske afvigelser som ikke omfatter reklamation. F.eks.

  • små farveforskelle i læder
  • små farveforskelle i træfiner
  • unika produkter kan varierer i farve og udtryk
  • små luftbobler i glas. 

Risikoen for varerne
Risikoen for varer købt i CasaCasino’s webshop overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet. 

Beskadigede varer
Når du modtager varer fra fragtmand, afhenter på posthus eller GLS afhentning skal du straks nægte modtagelse hvis pakken er beskadiget, eller hvis du kan høre noget er gået itu i pakken. Alle transportskader skal meddeles CasaCasino hurtigst muligt.

Hvis du ikke straks gør indsigelse, når der er synlige fejl på pakken, kan der opstå tvivl om hvor leverancen er blevet beskadiget, og du kan risikere at selv hæfte for beskadigelsen. Hvis du kan se mindre skader på pakken, kan du bede fragtmanden skrive, at ”der modtages med forbehold for skader”…

  • Behold al emballage. Det skal bruges som dokumentation, hvis der skal stilles krav mod fragtfirmaet.
  • Tag billeder af skaden og emballagen.
  • Kontakt CasaCasino 

Generelle forbehold
Vi tager forbehold for: tastefejl, udsolgte varer, udgåede varer, afgiftsændringer, prisstigninger fra leverandører, Force Majeure.